S P - 3 L U B S K O |
Strona główna Aktualności Nauczyciele Uczniowie Osiągnięcia uczniów |
|
|
||
Szanowni Państwo! Chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w konkursie ortograficznym „Złote pióro- potyczki ortograficzne” Konkurs ten organizuje PSP nr 1 w Żaganiu- w tym roku po raz 14. Konkurs nie sprawdza wiedzy programowej uczniów, tylko wyszukuje ”perełki ortograficzne”. Jest organizowany pod patronatem Lubuskiego Kuratora Oświaty. Konkurs swoim zasięgiem obejmuje wszystkie chętne szkoły podstawowe znajdujące się na terenie powiatu żagańskiego, bolesławieckiego i żarskiego- razem 38 szkół- w 2017 roku na etapie szkolnym udział wzięło 3143 uczniów oraz 161 nauczycieli. Konkurs jest adresowany do wszystkich uczniów klas I-VII. Składa się z 3 etapów: * szkolnego (wszystkie chętne szkoły przeprowadzają ten etap u siebie według własnych zasad) * rejonowego (wybrane szkoły w powiatach, które wyraziły chęć organizacji tego etapu i są organizatorami rejonowymi i to do nich przychodzą, przyjeżdżają uczniowie z innych szkół) * międzypowiatowego (organizator konkursu). Na każdym etapie wyłanianych jest 3 uczniów, którzy w swojej kategorii wiekowej uzyskali najwyższą liczbę punktów. Etap miedzypowiatowy konkursu wyłania laureatów: złotego, srebrnego i brązowego pióra. Wszyscy uczestnicy konkursu na etapie rejonowym i międzypowiatowym sprawdzają swoją czujność ortograficzną przy pomocy dyktanda i testu, które są przygotowywane przez organizatora konkursu. Na stronie organizatora: www.jedynka.zagan.pl w zakładce „Złote pióro” dostępne są testy i dyktanda z lat poprzednich. W Lubsku naszym partnerem i współorganizatorem będzie: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubsku.
Ze swej strony możemy zapewnić, że całość zorganizowana jest bardzo sprawnie pod kątem logistycznym. Na wszelkie pytania, niejasności chętnie odpowiemy: PSP nr 1 w Żaganiu Telefon do szkoły: 4781677 lub 4782191
W załączeniu: Zgłoszenie do II etapu konkursu Przykładowe testy, dyktanda 2017 (na stronie SP-1 Żagań) |
||
|
opracowanie strony: I. N. |