Strona główna szkoły   ‌   Uczniowie   ‌   Nauczyciele   ‌   Rodzice   ‌   Kółka   ‌   S U   ‌   Nasze sukcesy 
Informatyka   ‌   Z historii pracowni     Bezpieczeństwo w sieci     Prace uczniów   ‌   Kilka zdjęć z zajęć

 

Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi
im. Adama Mickiewicza w Lubsku

 

 
 

Strona główna Mistrzów Kodowania w SP 3


Nasz blog

 

Nasze projekty

 

Korzystanie
z konta Scratch

 

Opis ¶rodowiska Scratch


Moduł I

Moduł II

Moduł III

Moduł IV

Moduł V

Moduł VI

Moduł VII

Moduł VIII


Materiały pomocnicze

 

 

 

25 kwietnia 2014 - moduł V

 

 

Na zajęciach skonstruowali¶my grę polegaj±c± na odbijaniu piłeczki sterowanej przez program za pomoc± paletki sterowanej przez gracza mysz± komputerow±.

Projekt wymagał od nas pewnej wiedzy z zakresu geometrii, aby prawidłowo zaprogramować kierunki odbicia piłeczki od paletki. Ponadto przy odbiciu dodali¶my dĽwięk, który sygnalizował odbicie. Jeżeli piłeczka nie dotknęła paletki, a doln± krawędĽ, to gra- w wersji podstawowej- kończy się i oznajmia to plansza z napisem "Koniec gry".

Oczywi¶cie, tradycyjnie już, prezentujemy tu jeden z projektów wykonanych podczas zajęć przez Aleksandra W. z klasy VI b:

Więcej projektów można obejrzeć tu: http://scratch.mit.edu/studios/361362/


   
 

Organizator programu:

 

Patroni i partnerzy programu:

 

 

¬ródła: 1) www.mistrzowiekodowania.pl, 2) www.surfscore.com, 3) raport „Czas na upgrade”, Centrum Cyfrowe, 4) Digital Agenda Scoreboard, Komisja Europejska 2013
   

strona główna Mistrzów Kodowania w SP-3
strona główna informatyki/zajęć komputerowych
strona główna szkoły

2014-04-29

Izabela NiedĽwiedzka