|
Strona główna Mistrzów Kodowania w SP 3
Nasz blog
Nasze projekty
Korzystanie
z konta Scratch
Opis środowiska Scratch
Moduł I
Moduł II
Moduł III
Moduł IV
Moduł V
Moduł VI
Moduł VII
Moduł VIII
Materiały pomocnicze
|
15 stycznia - moduł V
Odbijamy... nie w daleki rejs, a piłeczkę :)
Rozpracowaliśmy podstawową wersję modułu piątego i
dodaliśmy zmienną, która liczy, ile razy piłeczka została
odbita. Niektórzy spróbowali też (z powodzeniem) zmienić
prędkość poruszania się piłeczki po osiągnięciu
konkretnego pułapu punktowego.
Wszystkie projekty zebrane są, jak zwykle, w naszym
scratchowym
studio, do którego
zapraszamy.
|
Damian K. z klasy piątej - wersja podstawowa
Katarzyna Z. z klasy piątej - liczenie punktów i zmiana
prędkości
po osiągnięciu określonej ilości punktów
|
|